Subject: FW: Elektriprojekti P19210_IP5971_TP_EL kooskõlastamine - Tagasiside 20.11.2023
From: Triinu Mänd <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 16:28:17 +0200

Palun registreerida

Viimane viit 7.1-2/23/11040-4

From: Tarmo Uusrand <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 30, 2023 4:16 PM
To: Triinu Mänd <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriprojekti P19210_IP5971_TP_EL kooskõlastamine -
Tagasiside 20.11.2023

Tere

Saadan parandustega projekti kooskõlastamiseks.

https://www.dropbox.com/scl/fo/wemz7p92cbxr3zsa8bq2a/h?rlkey=te0so82pbg9a6
uajco4xbxnh1
<https://www.dropbox.com/scl/fo/wemz7p92cbxr3zsa8bq2a/h?rlkey=te0so82pbg9a
6uajco4xbxnh1&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

GSM: +372 5298284

www.thsprojekt.com <http://www.thsprojekt.com/>

From: Triinu Mänd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 20, 2023 10:58 AM
To: Tarmo Uusrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti P19210_IP5971_TP_EL kooskõlastamine -
Tagasiside 20.11.2023

Teie 23.10.2023

Meie 20.11.2023 nr 7.1-2/23/11040-4

THS Projekt OÜ

Tarmo Uusrand

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Edastasite 23.10.2023 Transpordiametile kooskõlastamiseks Jõelähtme vallas
Enefit Connect OÜ tellimusel keskpinge ja madalpinge rekonstrueerimise
projekti.

Tehnovõrgud on projekteeritud järgnevate riigiteede maaüksustele ja
kaitsevöönditesse:

1.	Riigitee nr 11258 Ellandvahe tee km 0,00-0,78
2.	Riigitee nr 11260 Jõelähtme – Kemba tee km 2,59-3,45
3.	Riigitee nr 1 Tallinn – Narva km km 22,35-22,38

Tutvunud esitatud materjalidega (seletuskiri, joonised) märgime, et
Projekti koostamisel ei ole arvestatud Transpordiameti 09.06.2023 ja
12.06.2023 edastatud tagasisidega.  Tulenevalt eeltoodust ei pea me
võimalikuks materjale esitatud kujul kooskõlastada ning esitame
informatsiooni, oma märkused ja ettepanekud Projekti täiendamiseks
riigitee piirides (EhS § 99 lg 3):

1.                  Projekteerimisel arvestada Transpordiameti
tüüpnõudeid: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“
(edaspidi Nõuded).

2.                  Seletuskirjas viidata ja asendiplaani joonisele kanda
Selektor Projekt OÜ poolt koostatud töö nr P21014 „Riigitee nr 1 (E20)
Tallinn-Narva km 16,7-26,5 Maardu – Jägala lõigu eelprojekt“

3.                  Riigiteega rööpsel kulgemisel viia projekteeritava
kaabelliin riigitee maaüksuse välispiirile.

4.                  Riigitee maaüksustele tähisposte mitte kavandada.

5.                  Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud
avatud kaeve korral ehituskaeviku piirjooned ning nende kaugused teekatte
servast.

6.                  Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele
joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal
kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

7.                  Avatud kaeviku vähim kaugus teemaal paikneva kraavi
välisnõlvast on 1,0m

8.                  Kontrollida ja korrigeerida – vähim kaugus teemaal
paiknevast truubist ja truubi otsast peab olema 2,0m.

9.                  Männituka kinnistu (24504:008:0123) juurde kavandatud
bussipeatuse juures viia kaabelliini kavandatavast bussitaskust eemale
sellisele kaugusele, et peatuse ehitamiseks ei oleks vajalik kaabli
kaitsmiseks teha lisainvesteeringuid.

10.               Kaabelliini ristumisel eelprojekti mahus ehitatava
riigitee ja mahasõiduteedega (sh perspektiivsetega) projekteerida
kaabelliin minimaalselt 2,2m sügavusele ning 1250N kaitsetorusse.

11.               Riigitee nr 11260 ja Kiriku tee ristumiskohal pikendada
riigiteega nr 11260 ristuvalt kinnisel meetodil rajatavaid lõike, et kogu
riigitee ehitusala all oleks tagatud kaabelliinil minimaalne sügavus 2,2m.

Palume materjale täiendada ülaltoodud tagasiside osas ning edastada uuesti
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Triinu Mänd

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 5830 3908

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tarmo Uusrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 23, 2023 4:18 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti P19210_IP5971_TP_EL kooskõlastamine

Tere

THS Projekt OÜ projekteerib Jõelähtme vallas Enefit Connect OÜ tellimusel
keskpinge ja madalpinge rekonstrueerimise projekti.

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Projekt on alla laaditav Dropbox lehelt
<https://www.dropbox.com/scl/fo/wemz7p92cbxr3zsa8bq2a/h?dl=0&rlkey=te0so82
pbg9a6uajco4xbxnh1>
https://www.dropbox.com/scl/fo/wemz7p92cbxr3zsa8bq2a/h?dl=0&rlkey=te0so82p
bg9a6uajco4xbxnh1

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 5298284

 <http://www.thsprojekt.com/> www.thsprojekt.com